-MYsbRAllOR-

2008-04-05 @ 22:05:08

Rubriken talar för sig själv idag, har inte ens orkat brytt mig om att byta om från morning-outfiten och kl är nu 21.45 :) Skönt med en sån dag när man inte behöver bry sig ett dyft..
Vad har hänt idag då, hmm.., R har meckat "Porsche" (läs nissan micra) i garaget, och jag har brottats med trädgårds-spaden!! Kände att jag ville komma igång med ena rabatten iaf, grävde upp 8 buskar o en Tuja, tänkte att jag ville lägga sten där i med lite belysning o sen plantera i krukor istället för direkt i rabatten (lättare så, när man inte ens e i närheten av att ha "gröna fingarar") Vi får la se hur det blir, hann inte färdigt idag för lilleman tyckte inte det var så värst skoj att vara arbetsledare :)

Å sen då, tänkte göra lite smarrig efterrätt som vi kunde goffa i oss framför tv på kvällskvisten.., börja bra med att jag åkte o handla allt.. men sen när jag skulle mecka ihop desserten så märker jag att jag GLÖMT det allra viktigaste, GLASSEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Å denna håla som vi bor i, där stänger den enda affären kl 18 på helgen *SUCK* Ja, det var ju bara till att göra det bästa av situationen o hitt på nå annat, så det blidde jordgubbar, apelsin o krossad daim med pytte pytte liite glass (som kunde letas fram längst in i frysen)..

Nä, om man ska släpa sig upp till "top-floor" o kika lite mera tv kanske!!
Go natt :)



Pågående trädgårdsarbete med arbetsledarn till höger ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0