-MAgsJUk-

2008-04-24 @ 20:03:09

Joops, det stämmer, har legat HELT däckad o spytt sen 20.30 i går kväll.. Hade först barnklädes party här hemma för märket Gangstar, så det blev en del shoppande.. Sen var det som att trycka på en knapp när de sista gick, då kom första spyan, sen bara fortsatte det hela natten o fram till i morse, har mått pyton hela dagen o bara orkat ta mig på toa för o kissa typ.. Nu har jag tagit mig ända ner till köket för första gången idag.. Robin var hemma från jobbet idag eftersom att jag varken kunde eller ville ta i lilleman idag, men han ska åka o jobba kväll snart istället, för nu sover ju Vilmer ändå :) Jag ska sätta på en film jag, tror det blir "27 dresses", den ska vara bra har jag hört :)
Nä, nu orkar jag inte vara uppe längre :(


Kommentarer
Postat av: SagasMamma

fiiifaaan, stackare :( Saga vaknade 3 ggr inatt & kräktes hon med, men ringde sjukvårdsupplysningen imorse, för å höra om vi kunde åka in till stan & handla och vi kunde upp & hoppa som vanligt efterssom att hon mår bra nu & har vart på toppenhumör hela dagen, kräktes sista gången kl 1 inatt. Hoppas du blir bättre snart gumman. puss & kram

2008-04-24 @ 20:26:52
Postat av: Anonym

Stackars dig...finns det något värre än spysjuka...
hoppas att det gått över och att barnen slipper få det...kramiz

2008-04-24 @ 21:05:52
Postat av: Mathilda

Hej! Kul att du läser min blogg. Jaså? Ja då är dom ju jämngamla =) Vad heter den lille? Stackarn, ligga magsuk nu när det är kanonväder ute. Krya på dig!

2008-04-25 @ 09:56:42     URL: http://mathildav.blogg.se
Postat av: vivan

ser att mitt meddelande kom fram, men inte adressen..vill inte vara annonym...ha en skön fredag...kramiz

2008-04-25 @ 10:26:58     URL: http://vwellermo.blogg.se
Postat av: Mathilda

Oj vad skönt. Då var det bara en snabb sjuka du fick? Idag har vi varit på picknick, hur mysigt slom helst. Blev en sväng på stan ochså, Elliot fick en solhatt =)

2008-04-25 @ 14:45:04     URL: http://mathildav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0