-KAlaS På sCHemAT-

2008-04-19 @ 12:03:42

image87











Idag ska vi på KALAS :) Men dessväre blir det bara jag o Vilmer som åker, Robin ska på dart o öl kväll uppe hos Farschan sin ;)
Men som sagt, vi åker iaf, jag o lilleman. Det är Kenth (styvfar) som blir 55 idag, sen sover vi nog hos syster tror jag.. För då kan ju liksom jag ta mig 1 glas vin lr 2 å det e ju nice ;)

Ska förresten oxå berätta att Vilmer ska få en liten kusin i november om allt går som det ska  *hoppas vi på*, syster har nämligen en liten bebbe i maggen sin *ler*   image88

Nej nu ska den här "fejjan" få på sig lite smink, så ska det bära av mot KnifeTown sen!!!!
Ha en bra dag ni som läser detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0