-IN my DReaMS-

2008-04-16 @ 22:50:50
Somebody PLEASE give me some...image74...

Kan bli såå less ibland när man inte kan få klart med allt som man vill ha klart med!
Nä, man får köpa en stol i taget.. En blomma i taget.. En jä...a GLÖDLAMPA i taget.. *skattar*
Jajaja, jag vet att det är så för "alla" i början (när man nyss köpt hus och går på bara en lön o en föräldrapenning), men man kan väl få känna sig less ändå?!
Skulle ju vara skoj att kunna köpa färdigt till v-rummet åtminstone *suckar*

Tur att jag är rik på kärlek iaf.., jag ÄLSKAR MINA GOSSAR :)
Längtar efter min älskling, han har inte kommit hem från jobbet än, blir nog sent idag så jag får natta mig själv ikväll..

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0