-HEmkOMna-

2008-04-20 @ 19:34:01
Ja då var vi på hemmaplan igen då, efter ett dygn i STOORA KNIVSTA!!! Det var en väldigt trevlig kväll igår hos mamma o Kenth, han blev ordentligt firad (som alltid) med mycket folk :) Väl hemma möttes vi av en "halvt död" man som tyckte något småsynd om sig själv, han heter Robin *haha* Han var ju som sagt hos sin far igår kväll o spela dart o släckte törsten med alkoholhaltiga drycker, därav den "döda" looken idag.. Men han får ha sin slappa dag idag då han inte behöver göra nåt annat än kolla tv i soffan :)
För nästa helg e det min tur att svänga min lurviga o ta mig lite gott o dricka, så då kommer säkert "min" söndag nästa helg kännas ungefär lika nice som Robins idag *skrattar*
Får se hur det går att vara borta från min lilla (o stora oxå givetvis) älskling så länge, vi ska åka in till U-a redan vid 13-tiden på lördagen, sen e schemat fullspäckat ända ut på nattkröken..

Vi sov ju som sagt hos syster inatt, o junior tog en ordentlig sovmorgon ända til 09.30 i morse så jag o Sofie hann gå upp före honom o dricka morgonkaffet i fred på balkongen, hur mysigt som helst var det i morgonsolen, fick nästan lite utomlandskänsla ;)
När lilleman vakna ville han oxå ut o mysa på balkongen!!!!
image89
*OBSERVERA*
Syster har EJ hunnit fixa "barret" än *hahahaha*

Kommentarer
Postat av: mormor eva

Jag tror Sofie kommer att bli en rockmamma! Ialla fall att dömma av frisyren. Kramar från mig till er.

2008-04-21 @ 12:33:33
Postat av: Sussa svarar

Hahaha, FEEL!!! Schalger-mamma tror jag ;)

2008-04-21 @ 19:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0