-GOd rEGniG MorGOn-

2008-04-06 @ 09:24:34
GOD MORGON!!

image20
Så här glà e jag på morgonen :)



Dagens väderprognos lyder som följande... REGN REGN REGN å lite mera REGN!!!
Åhh, så trist..
Idag är det husvisning som gäller då, tillsammans med A & P (ja, det är inte till oss), ska bli spännande å se hur det ser ut inuti (eftersom att det e vårt grannhus de ska kika på, så kan jag ju se utsidan)?!
Tror inte visningen va förrän kl 13 så det e ett tag kvar.



(Så här ser huset ut som de/vi ska kika på)


 Plutten ligger ute i vagnen o sover till ljudet av regndropparna som SLÅR i plasttaket :) Själv sitter jag o dricker lite kaffe, å min stora älskling har sovmorgon i dag o ligger nu o kramar kudden hårt där uppe ;)
Återkommer senare med kommentarer från visningen!!

Ha det bra så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0