-FÖrsTA daGEn pÅ BloGGen-

2008-04-04 @ 14:15:18
(Efter en massa hjälp från käre svågern, så kanske man äntligen kan böra skriva lite här då :))

Såå trist bara att datan nyss kraschat o vart på inlämning, det resulterade då i att ALLA program fösvann, jag menar HUR skoj e det att redigera foton i paint *asg*!!
Ska åka till jobbet nån dag o låna hem åtminstone publisher lr nåt :) Bättre än inget alls så länge..

Idag har lille junior suttit i sin matstol för först gången (ja, första gången längre än 5 sekunder), å han e rolig, trots att jag försöker trycka in bitringar, leksaker, gosedjur i munnen på han, så ska han ÄNDÅ in med sin hand oxå.. Vet inte hur jag ska få bort att han vill in med den HELA TIDEN!! Men men, det kliar väl i munnen på han stackarn :)

                                   
image7

Nä, nu ska jag kika på min man, han har nyss börjat projekt "trapp-renovering"!!


Kommentarer
Postat av: mormor eva

oj, vad vuxen du har blivit på bara 2 dar .
stora kramar och pussar från mormor

2008-04-04 @ 20:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0