-ETt mINne BLotT-

2008-04-09 @ 13:13:59
Det var den drömmen det.., den kom och den försvann lika snabbt igen :(
Troode bara man fick EN sån här chans i livet ja, värsta affärsidén och till råga på allt blev JAG tillfrågad om att bli delägare!! Lyckliga föräldrar i Uppsala som kommer att få detta att göra av med pengar i ;)
Men men, efter noga övervägande, massa tänkande, 2 möten och efter samtal med banken så kommer jag INTE att vara me på detta *sorgligt men sant* Varför kunde man inte vara miljonär så att man slapp låna upp starkapitalet??!!
Jaja, jag kör på med min idé jag hade från början, där behövs det inge kapital iaf :)
Å mera tid finns då till lill plutten oxå, som för den delen just nu ligger i vardagsrummet o har "konferens" med sig själv o alla bitringar *haha* Undrar vem de utnämt till ordförande på den konferensen ja :)

Skulle behövt tatt mig ner till både ica o färgaffären idag men vädret lockat ju mindre.. Tar nog det när R kommer hem. För vi MÅSTE beställa hem tapeterna idag, för annars kommer de inte hem före helgen!!
Tror kanske att vi tar en tur till lilla mormor Brittan idag oxå, hon behövde hjälp med avloppet så vi åker dit o ser om vi kan va någe behjälpliga :)
Nä, lite kaffe på det här så blire nog bra sen!!

Höres efter middagen igen då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0