-EGo mE-

2008-04-15 @ 23:31:13

image65   Ibland måste man få känns sig lite stolt över sig själv.., lr hur?!
                                             Jag paxar *PAX* den här dan för det skrytet :)
Jag trodde ALDRIG att jag skulle få den här kvällen att gå ihop, med allt som jag ville ha gjort.., Men sörni det fick jag *ler stolt*, jag har bakat kakor, bakat bullar, bakat bröd, kokat soppa, tvättat 2 maskiner, å gosat o lekt med "pytte"..
 Får man skryta med det?? :)
Min kära älskling kom hem redan vid 21 idag från jobbet *kors i taket*, så han hann mumsa lite kakor o nygräddade bullar innan han damp i sängen..

Jag har förresten bokat den efterlängtade klipptiden nu, äntligen!! Fick tid nästa torsdag kl 13, skitbra för då e både mamma o syster lediga o de ville MER ÄN GÄRNA vara barnvakt under tiden.. Beställde bara tid för klippning, jag köpte hem en toning idag som jag tänkte hinna fixa innan jag ska dit, det kostar ju ändå en del att fixa kulören hos proffsen.., å ska man bara ha en o samma färg i hela håret så kan man lika bra fixa själv :) (annat när man ska ha olika slingor).

Nog pratat om mig o mitt, nu ska me, myself and I krypa ner bredvid min babe *goos*

GONATT O SOV SÅ GOTT


Kommentarer
Postat av: Farmor

Är i Kiruna just nu och ser fram emot att få smaka dina kakor..hur har du hunnit med?? fick filmen på den lilla grötätaren..längtar efter honom väldigt mycket..han såg iaf ut att gilla havregrynsgröt..många kramar och pussar från farmor

2008-04-16 @ 19:04:16
Postat av: Sussa svarar

Haha, du e välkommen att smaka :) Ja, jag tror att han gillade det, det verka så!! Vi får höras när du anländer Örsa igen ;) Vilmer sussar sött just nu men han hälsar puss o kraam till dig :)

2008-04-16 @ 20:09:41     URL: http://gangstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0