-E Re sANt?-

2008-04-18 @ 09:18:19
Trodde jag såg fel på klockan i morse när jag hörde en liten kille ligga o prata i sin säng.. Jag var tvungen att titta 2 gånger, nä det stämde, kl var 07.10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alltså hade vår lill kille sovit från halv sju igår kväll till 07.10 *lyx* .
Å inte nog med det, då åt han en liten skvätt (så lite som han brukar få på natten), å tro det eller ej, sen när vi la oss för att gosa efter det så SOMNA HAN OM IGEN till halv nio :)
Så nu har han alltså sovit en HEL natt för första gången, trodde det skulle dröja längre med tanke på att han äter sitt sista kvällsmål mellan 6 o halv sju (det e ju lite tidigt), men nu har han gjort det!!
Ok, jag vet att nu kommer han säkert tjorva flera nätter istället bara för att det blidde så här bra inatt men jag kommer iaf njuta idag!!!!!!!!!

* Nu ska det ut o njutas i SOLEN*

                                                                                                                                                                   
       

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Åh! Vilken lyx!

2008-04-18 @ 10:47:00     URL: http://ceekaay.blogg.se
Postat av: Sussa svarar

Grandinar´n:

Jo men visst serdö ;) Värsta lyxen ...!!!

2008-04-18 @ 12:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0