-DÅ böRJar DEt oM Då-

2008-04-07 @ 21:54:45

"Ska man va fin får man lida pin" heter det ju, samma sak gäller väl renoverig antar jag.. Torka senast häromdagen bort slipdamm från fönstren här nere, å det var ju ändå ett bra tag sen, vi höll på här!! Nu har vi bestämt att övre hallen står på tur, så idag har det spacklats å i morgon ska det slipas o spacklas en gång till. jag FATTAR INTE hur det jäkla slipdammet kan krypa sig in överallt?? PRECIS överallt!! Men men, det kommer att bli lika fint där uppe nu som det blidde här nere, så man får dansa med "sugarn" och blunda för smutsen ett tag framöver :)

Vår lilla älskade son har vart på ett mindre strålande humör idag, det fanns inget som passade den unge herren idà.., NÄ, han ville INTE ligga i sitt babygym, INTE sitta i sin stol, INTE sitta hos sin mamma, INTE ligga o prata på skötbordet!! Han ville INGET alls idag förutom att vara mindre happy :( Det måste vara de små
tand-rackarna som spökar, för nåt e det :)
Jag passade på att smita iväg på ett möte (hoppsan va viktig jag lät nu va), när R kom hem från jobbet idag, det va lite skönt att komma ifrån "bärandet" för en liten stund iaf :)

I morgon är det babycafét som gäller *heliga tisdagar*, hoppas vi blir många :) Alltid lika trevligt att träffa alla o prata skit o äta MASSA GOD FRUKOST!!

Nu har nedräkningen börjat, 6 minuter kvar till PRIIISON BREAK börjar ;) Måste tömma blåsan innan så jag kilar nu ja :)

Häppåre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0