-ÄVenTYr-

2008-04-21 @ 19:36:46
I förmiddags bar det iväg på äventyr til den stora staden Uppsala :) Vi ringde Zara o Osvald o fråga om de ville haka på en tur till Uppsala.. Det ville de gärna, så vi drog iväg vid 11-tiden.. Första anhalten blidde IKEA, behövde köpa mig en ny växt o lite ljus (ALLTID på IKEA), sen var vi in på Babyland o prova bärsjal, men jag vet inte riktigt jag om jag gillade det så mycket.., får se, ska prova en annan modell oxå innan vi bestämmer oss!! Vi prova oxå lite "sunbricks" på Vilmer ;)

Efter det åkte vi raka vägen upp till Gränby Centrum för o shoppa lite, eller JAG skulle rättare sagt shoppa lite "turk på påse" (snodde uttrycket från Sandra, ceekaay.blogg.se, hoppas det var ok..) o ett litet nagelsett :) Sen ville våra grabbar ha lite käk o vi mammor ville ha oss lite fika, så vi slog oss ner på cafét där o mumsade en STOR god macka var, o efter det fick boysen sitt käk oxå ;)
Vi hade bara plats i bilen för EN VAGN, så då tog vi Zara´s som e lite större.., så här blidde resultatet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*FINNS det HJÄRTERUM så finns det STJÄRTERUM*

Det var en väldigt trevlig dag som avslutades med ÅRETS FÖRSTA MJUKGLASS i Örsa!!!!

Kommentarer
Postat av: tess

Så gulligt!

2008-04-22 @ 20:48:19     URL: http://tuzze.blogg.se
Postat av: Sussa svarar

tess:
mmm ;)

2008-04-22 @ 22:28:57     URL: http://gangstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0