-ÅHh-

2008-04-22 @ 06:49:14
..va nice det e att vakna till klarblå himmel o solsken..
Jag måste skämmas o berätta att min lilla plutt fortfarande sover heela nätterna, han har gjort det sen han gjorde det första gången :) Jag vakna hur pigg som helst vid 06.15 (fast jag inte somna förrän vid 1-tiden i natt), men Vilmer älsklingen sover fortfarande..


Idag ska  vi ner på babycafé vid 9 tiden o sen ska jag skjutsa Karin till
"La Stockholmo", hon ska hämta sin nya bil där idag!! 

Nu har jag gjort mig lite kaffe precis o tänkte ut o ta mig en morgon cigg..

Kommentarer
Postat av: Maria

ja.. sol å blå himmel e de bästa på morgonen =)

2008-04-22 @ 07:10:26     URL: http://blooondiiie.blogg.se
Postat av: Sussa svarar

Maria:
Jaaa, heelt UNDERBART!! Å den e nstan som mysigast just på morgonen oxå.. ha en fin dag :)

2008-04-22 @ 07:48:19     URL: http://gangstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0